W sklepie internetowym najczęściej wykorzystywane są takie opakowania, jak kartony klapowe, kartony fasonowe, foliopaki lub koperty bąbelkowe. Wybór danego opakowania zależeć będzie od rodzaju zamówionych przez klienta produktów, ich gabarytów oraz liczby. Przy wysyłce lekkich i małych przedmiotów doskonale sprawdzają się foliopaki lub, jeśli towar potrzebuje dodatkowej ochrony, odpowiednio dobrane pod względem rozmiaru koperty bąbelkowe. Rzeczy większe, ale jednocześnie lekkie, będą bezpieczne w pudełkach z trzywarstwowej tektury. Produkty cięższe lub wyjątkowo delikatne i bardziej podatne na uszkodzenia, warto umieścić w kartonach z dodatkowym wzmocnieniem. Natomiast małe, drobne przedmioty najlepiej wysyłać w pudełkach fasonowych.
Oczywiście same opakowania to nie wszystko. W większości przypadków konieczne jest także właściwe zabezpieczenie zawartości kartonu. Do tego celu stosuje się wypełniacze, folię bąbelkową lub papier nacinany. Ponadto należy też zadbać o ochronę kartonu lub koperty przed przypadkowym otwarciem podczas transportu. Niezbędna będzie do tego odpowiednio dobrana taśma pakowa.
Wysyłka produktu – kilka dodatkowych wskazówek
Właściwe zabezpieczenie produktu to podstawa, niemniej będzie to za mało w dobie ogromnej konkurencji na rynku e-commerce. Dobrym krokiem jest personalizacja opakowań. Jak więc zapakować produkt i jednocześnie promować swoją markę?
Wybierz stanowiący dodatkową przestrzeń reklamową karton z nadrukiem. Możesz umieścić na nim logo sklepu, slogan reklamowy lub inną grafikę, która przyciągnie uwagę klienta i wyróżni Twoje opakowanie na tle innych. Spersonalizowana taśma pakowa z nadrukiem również świetnie sprawdzi się jako nośnik informacji o Twojej marce. W okresie świątecznym warto rozważyć użycie taśm świątecznych, które na pewno zostaną docenione przez klientów jako oryginalny akcent na opakowaniach.
Jeśli potrzebujesz tych materiałów, ich wyjątkowo szeroki wybór oferuje hurtownia Opak-System.
Artykuł sponsorowany
Liczba odsłon: 975