środa, 12 maja 2021, imieniny: Dominik, Jan
Artykuły
Jasło promuje się w mediach za 7.256,41 złotych miesięcznie, Krosno za 2 800 złotych, a Sanok za 2200 złotych
30 grudnia 2011 | Dział: Wiadomości | Region: Miasto Jasło

Burmistrz Miasta Jasła Andrzej Czernecki mówił na sesji o "Podkarpackim Trójmieście" - Jaśle, Krośnie i Sanoku. Które z tych miast jest bardziej znane w kraju, gdzie tworzone są nowe miejsca pracy? Jakie kwoty na promocję Jasła, Krosna i Sanoka wydatkują poszczególne samorządy? Okazuje się, że Jasło wydaje miesięcznie na promocję w mediach kwotę 7.251,41 złotych, gdy Krosno 2800 złotych, a Sanok 2200 złotych. 

 

Ile na promocję w mediach wydaje Miasto Krosno?

- Miesięczne wydatki na promocję Miasta Krosna, z tyt. zawartych umów z telewizjami lokalnymi, portalami internetowymi, wydawnictwami prasowymi to koszt 2 800,00 zł. Jeśli natomiast chodzi o przygotowanie materiałów to są one częściowo przygotowywane przez Urząd Miasta, a częściowo przez zleceniodawcę przy współpracy z urzędem -  powiedziała nam Joanna Niepokój z Wydziału Promocji UM w Krośnie.

Ile na promocję wydaje miesięcznie Miasto Jasło? 

Miasto wykupiło czas antenowy w sieci kablowej na terenie miasta Jasła na emisję czterech programów po 7 minut każdy, przy emisji w systemie powtórkowym (w sumie 28 minut miesięcznie).    

   Dodatkowo Wykonawca zobowiązał się do opracowania i emisji czterech audycji telewizyjnych miesięcznie w sieci telewizji kablowej o charakterze informacyjno-promocyjnym (wywiady, prezentacje, reportaże, felietony) dotyczących spraw publicznych o znaczeniu lokalnym. Wykonawca ponadto zobowiązał się do publikowania wykonanych audycji na własnej stronie internetowej, do archiwizacji wyemitowanych audycji telewizyjnych. Kwota – 2 500 zł (brutto) miesięcznie.

 

Agata Koba - rzecznik prasowy Urzędu Miasta Jasła 

Telewizja Internetowa za opracowanie jednego programu miesięcznie i jego umieszczenie na swojej stronie internetowej oraz publikowanie materiałów informacyjnych oraz audycji przygotowanych przez Urząd Miasta Jasła otrzymuje 861 złotych miesięcznie.

Kolejna telewizja za publikowanie audycji telewizyjnych przygotowanych przez UM Jasła w formie klipów multimedialnych na swojej stronie internetowej, audycji telewizyjnych otrzymuje kwotę 1230 złotych. Ponadto Miasto wykupuje czas antenowy w bloku emisyjnym, w sieci kablowej na terenie miasta Jasła w liczbie 17 godzin tygodniowo za kwotę 3280,41 złotych. Tygodnik Regionalny za publikację jeden raz w miesiącu dodatku samorządowego w objętości połowy strony oraz umieszczanie komunikatów i ogłoszeń za kwotę 615 złotych.      

Wydatki na promocję w Sanoku   

- W 2011 r. Gmina Miasta Sanoka zawarła umowę z Telewizją Obiektyw z siedzibą w Krośnie, opiewającą na kwotę 2200 zł netto miesięcznie. Umowa dotyczy produkcji i emisji programów, które są w pełni przygotowywane przez Telewizję. W 2011 r. Gmina Miasta Sanoka zawarła umowę z portalem www.e-sanok.pl. Kwota, która zostanie przeznaczona na promocję – informację Miasta Sanoka w 2011 r. będzie w pełni znana dopiero po sporządzeniu przez miasto sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2011.

 

 Urszula Czyżowicz, radna Rady Miejskiej Jasła

Radna Urszula Czyżowicz złożyła wniosek o zmniejszenie kwoty 50 tys. złotych z promocji jednostek samorządu terytorialnego i przeznaczyć ją na dotacje celowe dla klubów sportowych.  

 Henryk Rak - radny Rady Miejskiej Jasła

Co mowił na sesji radny Henryk Rak

- W budżecie można żonglować cyframi, ale jest widoczne "rozdawnictwo".

Radny Henryk Rak złożył wniosek o przesunięcie kwoty 137 tys. złotych z promocji do działu bieżącego utrzymania dróg.

 

Janusz Przetacznik - radny Rady Miejskiej Jasła 

Co mówił radny Janusz Przetacznik

- Trzeba zwrócić uwagę na promocję Miasta. Jaki jest efekt tej promocji - pytał Janusz Przetacznik.

  Andrzej Czernecki - burmistrz Miasta Jasła 

Co mówił Andrzej Czernecki

- Nie jest to budżet w którym kwitnie rozdawnictwo. Jest to budżet wyjątkowych oszczędności. Jest to budżet, który zawiera zadania podnoszące ważność turystyczną i rekreacyjną Miasta. 

W projekcie budżetu Sanoka na 2012 rok planowana kwota na promocję  wynosi 300.000 złotych. W Jaśle   planuje się wydatkować na promocję kwotę prawie 586.257 złotych.   Miasto Krosno w projekcie budżetu na 2012 rok na promocję zaplanowało kwotę 419.870 zł otyc h.     

Stanisław Grzywacz

Liczba odsłon: 3549


nick:
*

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treści komentarzy. Odpowiedzialność za swoje komentarze ponosi Użytkownik. Redakcja ma prawo do usuwania i redagowania komentarzy, które zawierają wulgaryzmy i obrażają osoby trzecie.
Komentarz zostanie dodany po akceptacji moderatora.

:)
:]
:(
:D
Cool
Uśmiech
:|
;P
:<
:o
Love
;)
Co?
:/
:P
:[
Ziew
:*
Tak
Nie
Brak komentarzy
Mapa powiatu jasielskiego
Najnowsze artykuły
© Wirtualne Jasło - Wszelkie prawa zastrzeżone 2021